مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-28سياسي

راه اندازی آمبولانس ریلی در سطح ملی پیگیری می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه ساخت مرکز مدیریت بحران برای انجام فوریت های پزشکی الزامی است، گفت: راه اندازی آمبولانس ریلی در سطح ملی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از اورژانس سمنان ضمن بیان اینکه راه اندازی آمبولانس ریلی در سطح ملی پیگیری می شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه یکی از چهارراه های حیاتی کشور در استان سمنان قرار دارد این مهم می طلبد تا بیش از پیش برای مقابله با بحران های احتمالی آماده باشیم.

وی ضمن بیان اینکه آمادگی ساخت مرکز مدیریت بحران و فوریت های پزشکی و اورژانس در استانداری کنار دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد، افزود: معتقدیم با هماهنگی بین بخشی می توان خدمات مطلوب تری را به مصدومان ارائه کرد لذا رفع مشکل زیرساختی و نرم افزاری در دستور کار است.

رفع مشکلات زیرساختی جاده نظامی سمنان فرماندار سمنان نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه مجموعه اورژانس سمنان برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، ابراز داشت: با همکاری اورژانس و دیگر دستگاه های خدمات رسان در برخی از جاده های سمنان که امکان حضور اورژانس فراهم نیست، خدمات رسانی می تواند افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آمبولانس ریلی در سطح ملی پیگیری می شود

راه اندازی آمبولانس ریلی در سطح ملی پیگیری می شود