مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-28اقتصادي

52 درصد معادن استان سمنان با مشکل رکود بازار مواجه هستند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه احیای معادن یکی از رویکردهای مهم این سازمان برای ایجاد رونق اقتصادی است، گفت: 52 درصد معادن استان با مشکل رکود بازار مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل پیش از ظهر دوشنبه در جلسه مولدسازی معادن استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه بالغ بر 52 درصد معادن استان به دلیل رکود بازار، مشکلات اقتصادی و عدم بازدهی مناسب تعطیل شدند، اظهار داشت: 16 مورد معدن غیرفعال در استان با مشکل مخالفین دستگاه های اجرایی و معارضین محلی مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات معادن به عنوان یک ضرورت برای ایجاد رونق اشتغال و اقتصاد در جامعه دنبال می شود، تصریح کرد: 9 مورد از معادن غیرفعال به دلیل مشکل ایمنی در حال حاضر غیرفعال شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه 23 معدن پشتیبان در استان وجود دارد که تأمین نیاز کارخانه های بزرگ تولیدی به مواد اولیه را بر عهده دارند، گفت: معادن بزرگ با فرسودگی ماشین آلات مواجه هستند که طرح نوسازی این ماشین آلات در دستور کار است.

تشنه دل خاطرنشان کرد: 15 مورد معادن تعطیل نیز با مشکل عدم توجیه اقتصادی به واسطه نبود زیرساخت مناسب برای برداشت مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 درصد معادن استان سمنان با مشکل رکود بازار مواجه هستند

52 درصد معادن استان سمنان با مشکل رکود بازار مواجه هستند