مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-28فرهنگي

اهدای 40 جایزه به راویان حماسه گو در جشنواره «حماسه گویان» اصفهان


رییس حوزه هنری استان اصفهان از اهدای چهل جایزه به نفرات برتر جشنواره ملی حماسه گویان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی احمدی فر پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری مجازی جشنواره ملی حماسه گویان با اشاره به چگونگی انتخاب داوران و آثار اظهار داشت: یکی از بخش های مهم هر جشنواره هیئت داوران آن جشنواره هستند، جشنواره ملی حماسه گویانویژگی ها و حساسیت های خاص خود را دارد و به دلیل اینکه آثار تصویری هستند، از نظر آشنایی با مبانی فنی و هنری نیز باید داوران دارای تخصص ویژه باشند.

وی ادامه داد: صدا، تصویر، بیان، ادبیات جملات و شیرینی خاطرات دفاع مقدس، یک بخش مهم از داوری جشنواره و راستی آزمایی این خاطرات نیز بخش مهم دیگر است و به همین دلیل ترکیب تیم داوران بسیار خاص است.

رییس حوزه هنری استان اصفهان ابراز داشت: از آنجایی که خاطرات مورد استفاده در این جشنواره از اقشار مختلف و بخش های متعددی مانند ارتش، سپاه، بسیج، جهاد سازندگی، گروه های پشتیبانی، فنی، ترابری، بخش های درمانی است و خاطرات بمباران شهرها، آزادگان، جانبازان را نیز شامل می شود، هیأت داوران، جمعی کاملاً متخصص و آشنا با بخش های مختلف مذکور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 40 جایزه به راویان حماسه گو در جشنواره «حماسه گویان» اصفهان

اهدای 40 جایزه به راویان حماسه گو در جشنواره «حماسه گویان» اصفهان