مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:102020-09-28سياسي

ایمن سازی 85 گود بااختصاص 15 میلیارد تومان


شهردار منطقه یک اعلام کرد که ایمن سازی گودهای پرخطر در شمال تهران با اختصاص 15 میلیارد تومان از سوی شورای اسلامی شهر تهران به منطقه یک، سرعت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمید موسوی با تاکید بر ضرورت تسریع اقدامات اجرایی در زمینه گودهای پر خطر اظهار داشت: اولویت اقدامات اجرایی در زمینه گودهای پرخطر در شمال تهران، بر گودهای پرخطر رها شده و گودهایی است که با هر عمقی در مجاورت محل تجمع شهروندان و سکونت گاه ها قرار دارند.

وی افزود: کلیه معاونین و شهرداران نواحی و روسای ادارات مرتبط موظفند به گونه ای برنامه ریزی و عمل کنند تا به سرعت گودهای پر خطر شمال تهران، در وضعیت قابل قبول و مناسبی قرار بگیرند و گودهای فعال نیز تحت نظارت دقیق مدیریت شهری به فعالیت خود ادامه دهند.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه یک، موسوی با بیان این که 85 گود در منطقه یک شناسایی شده گفت: 19 گود پرخطر، 20 گود کم خطر رها شده و 46 گود فعال که مشکل ایمنی ندارند در منطقه شناسایی شده و با اعتباری که برای اولین بار منطقه یک از شورای شهر به مبلغ 15 میلیارد تومان دریافت کرده تا پایان سال تلاش می کنیم با انجام اولویت بندی و ملاحظاتی که در این زمینه وجود دارد و بهره مندی از مشارکت های مردمی، اقدامات موثری را رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 85 گود بااختصاص 15 میلیارد تومان

ایمن سازی 85 گود بااختصاص 15 میلیارد تومان