مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-28اقتصادي

بحران کرونا در مشهد/ 200 بیمار فقط در یک بیمارستان


رییس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) تبریز گفت: حدود سه روز قبل، 124 بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) داشتیم که الان به 200 بیمار رسیده است؛ وضعیت 80 نفرشان اصلا مناسب نیست که متاسفانه چند نفرشان هم از همکاران خودمان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مسعود فقیه دینه‌وری در گفت‌وگوی خبری با بیان این مطلب اظهار کرد: این روزها با توجه به افزایش بار مراجعه بیماران به بیمارستان، شرایط چندان مناسبی بر اورژانس بیمارستان حاکم نبوده و ظرفیت پذیرش بیمار جدیدی را در اورژانس نداریم.

وی از اختصاص 50 تخت جدید در بیمارستان امام رضا (ع) به بیماران کووید19 خبر داد و گفت: با تدبیر رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با اختصاص تخت‌های جدید، توانستیم اورژانس را تا حدودی تخلیه کنیم، اما لحظاتی قبل اعلام شد که ظرفیت اورژانس دوباره در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: حدود سه روز قبل، 124 بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) داشتیم که الان به 200 بیمار رسیده است؛ وضعیت 80 نفرشان اصلا مناسب نیست که متاسفانه چند نفرشان هم از همکاران خودمان هستند.

فقیه دینه‌وری متذکر شد: خواهش می‌کنیم برای اینکه شهرمان داغدار و تمام خانواده‌ها درگیر نشوند، مردم از حضور در هرگونه تجمع خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کرونا در مشهد/ 200 بیمار فقط در یک بیمارستان

بحران کرونا در مشهد/ 200 بیمار فقط در یک بیمارستان