مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-28بين الملل

تصاویری دیدنی از 8 خانه ساخته شده در اماکن دست نیافتنی


در برخی کشورها مهندسان توانسته اند با غلبه بر طبیعت منازلی با ویژگی های طبیعی در دل کوه ها و صخره ها بسازند که تجربه ای فوق العاده برای صاحبان آن خانه ها رقم بزنند، - ، شبکه سی ان ان آمریکا تصاویر هشت مورد از خانه هایی را که در اماکن غیرقابل ساخت احداث شده اند را منتشر کرده است.

شفقنا نوشت: اولین خانه، کلیف هاوس ( Cliff House) نام دارد که در ساحل اطراف استان نوااسکوشای کانادا ساخته شده است و همچون بالاترین نقطه یک تپه به نظر می رسد.

مهندسان معماری می گویند که این خانه باعث می شود که انسان مناظر طبیعی را بیشتر احساس کند به طوری که در آن احساس سرگیجه می کند طوری که انگار روی دریا شناور است.

دومین خانه، خانه ای موسوم به هیرافو در ژاپن که ویژه تعطیلات است و در جزیره هوکایدو دومین جزیره بزرگ ژاپن قرار دارد؛ این خانه به شکل L ساخته شده است.

سومین خانه در یک تپه در شهر آلیکانته اسپانیا واقع شده است و براساس گزارش سی ان ان، مهندسان از طبیعت سخت این تپه برای ساخت این خانه معلق در مرکز صخره ها الهام گرفته اند و طوری به نظر می رسد که گویا استخر ساخته شده در داخل این خانه امتداد آب دریاهاست.

چهارمین منزل، خانه درخت چینی نام دارد که در ارتفاع 11 متری در یک جنگل در استان آن هویی واقع در شرق چین احداث شده است وویژگی بارز آن کوچکی آن است زیرا برای زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری دیدنی از 8 خانه ساخته شده در اماکن دست نیافتنی

تصاویری دیدنی از 8 خانه ساخته شده در اماکن دست نیافتنی