مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-28فرهنگي

آغاز تفاهم نامه معاونت هنری و استان ها با سیستان و بلوچستان


نخستین تفاهم نامه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان ها، با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

- نخستین تفاهم نامه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان ها، با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فصل انعقاد تفاهم نامه های معاونت امور هنری با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در سال 99 برای حمایت از هنر در استان ها با امضای تفاهم نامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان آغاز شد و در روزهای آینده تفاهم نامه های دیگر استان ها امضا می شود.

این تفاهم نامه با حضور سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری و حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان امضا شد.

سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری در این جلسه گفت: یکی از مواردی که در استان ها می تواند مورد توجه قرار گیرد توجه به رویکردهای آمایشی است و ضرورت دارد استعدادها و ظرفیت های هنری که در حوزه ها و رشته های هنری در استان ها وجود دارد، مورد توجه قرار گیرد و متناسب با شرایط فرهنگی، اجتماعی و ضرورت ها به هنر در استان ها پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تفاهم نامه معاونت هنری و استان ها با سیستان و بلوچستان

آغاز تفاهم نامه معاونت هنری و استان ها با سیستان و بلوچستان