مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-28اقتصادي

خرید خودرو توسط دستگاه های اجرایی ممنوع


به روال امسال، در سال آینده نیز دستگاه های اجرایی برای خرید خودروهای سواری و همچنین احداث و خرید ساختمان های جدید اداری با ممنوعیت مواجه اند، - به روال امسال، در سال آینده نیز دستگاه‌های اجرایی برای خرید خودروهای سواری و همچنین احداث و خرید ساختمان‌های جدید اداری با ممنوعیت مواجه اند، مگر این‌که در مواردی مستثنی شده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان برنامه و بودجه در بخشنامه بودجه سال 1400 به دستگاه‌های اجرایی اعلام کرده است که پیش‌بینی اعتبار برای خرید خودروهای سواری داخلی و خارجی ممنوع است، مگر به صورت استثنا در دستگاه‌های جدیدالتاسیس و یا جایگزینی با خودروهای فرسوده باشد.

همچنین در رابطه با خرید و یا احداث ساختمان ممنوعیت‌هایی برای دستگاه‌های اجرایی اعمال شده؛ به طوری که هرگونه پیش‌بینی اعتبار برای احداث و خرید ساختمان‌های جدید اداری توسط دستگاه‌های اجرایی ممنوع است.

در رابطه با ساختمان موارد استثنا وجود دارد که براساس آن موارد تغییر سطح تقسیمات کشوری، تجمیع ساختمان‌های اداری موجود و بازسازی ساختمان‌های اداری در حال تخریب بدون بار مالی جدید و تمرکززدایی و خروج از کلانشهرها بدون بار مالی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید خودرو توسط دستگاه های اجرایی ممنوع

خرید خودرو توسط دستگاه های اجرایی ممنوع