مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-28اقتصادي

لذت واقعی بازی PS5 فراتر از تصور


اگر به دنبال آن هستید که یک تجربه فوق العاده از بازی با PS5 داشته باشید با ما همراه باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، سرگرمی و تفریح بخش جدایی ناپذیری از زندگی هر فرد است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد آن هستیم که بازی ها و سرگرمی ها وارد مرحله تازه ای شده اند.

یکی از مهم ترین تفریحات امروزه، تجربه بازی های ویدئویی است.

بر اساس آمارهای منتشر شده، جامعه گیمرهای ایرانی در حال حاضر به عددی بیش از 30 میلیون نفر رسیده است و با رشد صنعت بازی، برندهای مشهوری مثل سونی و مایکروسافت با خلق کنسول های جدید فضایی را فراهم کردند.

جدیدترین کنسول برند سونی، PS5 است که قرار است به زودی عرضه شده که قدرت پردازش گرافیکی و سخت افزار این کنسول بسیار بالا است.

تجربه کنسول PS5 بر روی تلویزیون های حرفه ای و قدرتمند یک تجربه فراموش نشدنی است و به هر میزانی که تلویزیون شما کیفیت بالاتری داشته باشد، می توانید بازی های PS5 را با حداکثر پردازش گرافیکی تجربه کنید.

اگر به دنبال آن هستید که یک تجربه فوق العاده از بازی با PS5 داشته باشید با ما همراه باشید: بازی PS5 را در سونی ببینید همان طور که گفته شد، کنسول PS5 توسط برند سونی طراحی و تولید شده است و برای آنکه بتوانید از این کنسول استفاده کنید، لازم است تا یک تلویزیون قدرتمند و حرفه ای با کیفیت 4K داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لذت واقعی بازی PS5 فراتر از تصور

لذت واقعی بازی PS5 فراتر از تصور