مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-28سياسي

«دوشنبه» میزبان نمایندگان علم، ادب و فرهنگ تاجیکستان و ازبکستان


به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه میزگردی با حضور نمایندگان علم، ادب و فرهنگ تاجیکستان و ازبکستان تحت عنوان «دوستی باشد مرام جاودان» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در محل کتابخانه ملی تاجیکستان میزگردی با شرکت مقامات فرهنگ و نمایندگان علم، ادب و فرهنگ این کشور و ازبکستان برگزار شد.

زلفیه دولت زاده وزیر فرهنگ تاجیکستان در ابتدای این همایش روند تحکیم همکاری خوب و سودمند، دوستی و برادری و حسن همجواری بین این کشور و ازبکستان را به تلاش و ابتکارات روسای جمهور دو کشور مرتبط دانست.

وی تاریخ مردم تاجیک و ازبک را تا اندازه ای به هم نزدیک عنوان کرد و افزود: همه ساله اهالی خلاق تاجیکستان و ازبکستان در رویدادهای فرهنگی یکدیگر شرکت و در توسعه فرهنگ دو کشور سهم ایفا می کنند.

دولت زاده تصریح کرد: در شرایط دشوار همه گیری کرونا ، مردم قبل از همه، به فرهنگ نیاز دارند، زیرا فرهنگ به آنها امکان می دهد با روحیه بالا و اراده قوی با اوضاع بحرانی مبارزه کنند.

آزادبیک نظربیک اف وزیر فرهنگ ازبکستان به نوبه خود با اشاره نزدیکی مردم دو کشور از لحاظ هنر، رسم و آیین گفت: توسعه روابط مثمر ثمر بین تاجیکستان و ازبکستان در شرایط جامعه مدرن صفحه جدیدی را در روابط چندوجی بین دو کشور گشوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوشنبه» میزبان نمایندگان علم، ادب و فرهنگ تاجیکستان و ازبکستان

«دوشنبه» میزبان نمایندگان علم، ادب و فرهنگ تاجیکستان و ازبکستان