مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:402020-09-28اقتصادي

اختصاص یک میلیارد تومان جهت احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم


از محل احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم مبلغ یک میلیارد تومان جهت احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم اختصاص یافت.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان کوثر گفت: از محل احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم مبلغ یک میلیارد تومان جهت احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم اختصاص یافت.

وحید کنعانی فرماندار شهرستان کوثر هفتم مهر ماه در بازدید از محل احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری و در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رییس شعبه جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد تومان از پول توازن منطقه ای جهت احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم تخصیص داده شده است.

فرماندار شهرستان کوثر با اشاره به اینکه جاده سرچم یکی از جاده های مهم و استراتژیک استان به شمار می رود، اضافه کرد: این جاده یازده شهرستان را پوشش می دهد و مرکز استان را به پایتخت متصل می کند.

وحید کنعانی ادامه داد: به خاطر بحران و حوادثی که در این جاده اتفاق می افتد لازم است که امکانات و تجهیزات لازم نیز فراهم شود تا بتوانیم در خدمات دهی به مردم موثر باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در جلسه اظهار کرد: با توجه به حوادثی که در سطح استان رخ می دهد و طبق بررسی هایی که از محورهای سطح استان انجام گرفته است، مسیر تونل 11 جاده سرچم در شهرستان کوثر منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک میلیارد تومان جهت احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم

اختصاص یک میلیارد تومان جهت احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم