مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-28اقتصادي

5 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در دامغان پرداخت شد


رییس اداره بهزیستی دامغان از پرداخت پنج میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی شش ماهه سال جاری برای 10 نفر ایجاد اشتغال شده است.

- محمود زحمتکش در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری برای ایجاد اشتغال 10 نفر از مدد جویان تحت پوشش بهزیستی دامغان رقمی معادل پنج میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است، ابراز داشت: این تسهیلات برای ایجاد مشاغلی نیز دامپروری، کشاورزی، آرایشگری، زنبورداری و مغازه داری پرداخت شدند.

وی ضمن بیان اینکه تأمین مسکن یکی از نیازهای جامعه هدف بهزیستی است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 144 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض برای انشعابات آب، برق، گاز و عوارض ساختمان به مدد جویان تحت پوشش اداره بهزیستی دامغان پرداخت شد.

رییس اداره بهزیستی دامغان بابیان اینکه در راستای آغاز نهضت ساخت مسکن مهر در کشور سهم این شهرستان 15 واحد بوده است، ابراز داشت: از این میزان 12 واحد تکمیل و سه واحد دیگر در دست اقدام قرار دارد.

زحمتکش بابیان اینکه دامغان دو هزار و 974 پرونده مددجویی دارد، تصریح کرد: از این تعداد دو هزار و 231 پرونده حوزه توان بخشی و 643 پرونده در حوزه اجتماعی را شامل می شود که مددجویان تحت پوشش از خدمات حمایتی این نهاد برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در دامغان پرداخت شد

5 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در دامغان پرداخت شد