مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-28بين الملل

قراردادهای بر زمین مانده چین در بازسازی سوریه


بررسی عملکرد چین در نحوه ورود به بازسازی سوریه نشان می دهد که اگرچه این کشور قراردادهایی مانند ایجاد شهرک صنعتی با هزینه 2 میلیارد دلار منعقد کرده است اما چین تا تسلط کامل دولت سوریه بر همه مناطق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، چین ازجمله کشورهایی بود که از آغاز بحران سوریه، تلاش کرد تا از حاکمیت و یکپارچگی این کشور عربی حمایت کند.

همکاری های چین با روسیه در شورای امنیت و ارسال کمک های بشردوستانه به صورت مداوم به سوریه را می توان در این راستا ارزیابی کرد.

*تلاش دولت سوریه برای وارد کردن چین به روند بازسازی این کشور  بعد از فروکش کردن بحران سوریه، چینی ها اعلام کردند که می خواهند در دروه بازسازی نیز همانند دوران بحران، فعالانه عمل نمایند.

در همین راستا، سفیر چین در سوریه در 12 فوریه 2018 به خبرگزاری شینهوا که هنوز اجرایی نشده است.

*آیا سوریه می تواند از وام 23 میلیارد دلاری چین به کشورهای عربی بهره مند شود؟ چین در سال 2018 یک بسته وام به ارزش 23 میلیارد دلاری برای کمک به رشد اقتصادی کشورهای عربی، پیشنهاد داده که قرار است برای بازسازی اقتصادی و صنعتی شامل همکاری در حوزه های هسته ای، نفت و گاز و انرژی های پاک بیش از 1 میلیارد دلاری به سوریه در سال های 2018 و 2019 در ورود به بازسازی سوریه تعلل دارد؟ *چرا چین در ورود به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای بر زمین مانده چین در بازسازی سوریه

قراردادهای بر زمین مانده چین در بازسازی سوریه