مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-28سياسي

محمدبیگی: مدافعان سلامت از خودگذشتگی می کنند مردم پروتکل ها را رعایت کنند


یک عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که از ظرفیت گروه های فعال اجتماعی برای نظم دهی بیشتر به مردم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده شود.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که از ظرفیت گروه های فعال اجتماعی برای نظم دهی بیشتر به مردم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده شود.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شیوع گسترده کرونا در کشور بخصوص در تهران گفت: در این شرایط توصیه ما به مردم حفظ آرامش، ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه سفر و ترددغیر ضروری است چون واقعا وضعیت نگران کننده است.

وی افزود: هر کشوری برای حوزه سلامت خود زیرساختی دارد که پیشرفته ترین کشورهای دنیا با شدت گرفتن کرونا نتوانستند پاسخگوی نیاز مردم باشند، این وضعیت می تواند در کمین ایران هم باشد.

در حال حاضر ظرفیت برخی بیمارستان ها پر است و اگر قرار باشد خودمراقبتی ضعیف ادامه پیدا کند امکان دارد موج کرونا خطرناک تر و بیشتر شود.

محمدبیگی تاکید کرد: مدافعان سلامت در همه شرایط از خودگذشتگی می کنند ولی مردم هم باید پروتکل ها را رعایت کنند که متاسفانه میزان آن کم شده است.

ارگان های دولتی و مسئولان بلند پایه هم اقدامات لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدبیگی: مدافعان سلامت از خودگذشتگی می کنند مردم پروتکل ها را رعایت کنند

محمدبیگی: مدافعان سلامت از خودگذشتگی می کنند مردم پروتکل ها را رعایت کنند