مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-28سياسي

جلسات دادرسی با دادسرای عمومی و انقلاب الکترونیکی برگزار می شود


توسعه دادرسی الکترونیک و ایجاد سیستم هوشمند قضایی در اولویت برنامه های سال جدید دستگاه قضایی قرار دارد.

- قم- دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: توسعه دادرسی الکترونیک و ایجاد سیستم هوشمند قضایی در اولویت برنامه های سال جدید دستگاه قضایی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن غریب صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولویت برنامه های سال جدید دستگاه قضایی شامل توسعه دادرسی الکترونیک و ایجاد سیستم هوشمند قضایی است، گفت: دادرسی الکترونیک و غیر حضوری، سلامت مراجعان و همکاران را در پی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به اینکه دادرسی غیر حضوری نقش مهمی در کاهش زمان رسیدگی به پرونده دارد، افزود: کاهش هزینه های سیستم قضایی و افزایش سرعت انجام کارها، افزایش کیفیت رسیدگی و امنیت قضایی و اداری نیز دیگر فواید دادرسی الکترونیکی و غیر حضوری است.

وی از اقدامات انجام شده در راستای راه اندازی دادرسی الکترونیک عنوان داشت: این نوع دادرسی، ارتباط زندانی با قاضی پرونده به صورت الکترونیکی برقرار می شود و امکان حضور در دادگاه برای زندانی از طریق ویدئو کنفرانس مهیا شده است همچنین در دیدار غیرحضوری و چهره به چهره قضات با زندانیان و حل مسائل و مشکلات آنان و اعطای مرخصی به زندانیان قابلیت اجرا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات دادرسی با دادسرای عمومی و انقلاب الکترونیکی برگزار می شود

جلسات دادرسی با دادسرای عمومی و انقلاب الکترونیکی برگزار می شود