مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-28سياسي

رونمایی از مجموعه نفیس 5 جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس


آیین رونمایی از مجموعه نفیس 5 جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

- آیین رونمایی از مجموعه نفیس 5 جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، در این مراسم امیر سرلشکر حسنی سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی ارتش و جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش در دوران دفاع مقدس حضور دارند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، کارگروهی را به ریاست امیر سرلشکر حسنی سعدی تشکیل داده و طی آن به جمع آوری مستندات و خاطرات فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان ارتش در دفاع مقدس پرداخته است که حاصل این تلاش پس از تحقیق، کسب اطلاعات و چندین مرتبه اعتبار سنجی در 5 جلد کتاب با عنوان روایت های ماندگار دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مجموعه نفیس 5 جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس

رونمایی از مجموعه نفیس 5 جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس