مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-28پزشكي

چگونه آلرژی فصلی را با کرونا اشتباه نگیریم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا امین فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی در خصوص تفاوت سرفه های ناشی از آلرژی فصلی و با سرفه های کرونا گفت: - یک فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی به بیان توضیحاتی در خصوص تفاوت سرفه های ناشی از آلرژی فصلی و با سرفه های کرونا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا امین فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی در خصوص تفاوت سرفه های ناشی از آلرژی فصلی و با سرفه های کرونا گفت: آلرژی هایی که در فصل پاییز بروز پیدا می کنند، ممکن است به صورت آلرژی های بینی، تنفسی و ریوی بروز پیدا کنند، اما افراد باید در گذشته سابقه چنین واکنش هایی را داشته باشد تا بتوانیم بگوییم این عارضه دوباره بروز پیدا کرده است.

این فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی متذکر شد: در صورت تشدید شدن چنین عارضه هایی فرد حتما باید به پزشک مراجعه کند تا پزشک معالج با معاینه بتواند تشخیص افتراقی دهد و منشا سرفه و مشکلات تنفسی بیمار شناسایی کند.

وی افزود: در این خصوص قانون ثابتی وجود ندارد و نمی توانیم بگوییم به طور کلی هرکس چنین علائمی را داشت باشد آلرژی است و اگر نشانه های دیگری را داشته باشد کرونا است و بیمار در صورت مواجهه با این مشکلات باید به پزشک مراجعه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه آلرژی فصلی را با کرونا اشتباه نگیریم؟

چگونه آلرژی فصلی را با کرونا اشتباه نگیریم؟