مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:502020-09-28ورزشي

طرح کشوری سرباز ماهر در قزوین آغاز شد


معاون آموزش جهاد دانشگاهی قزوین گفت: طرح کشوری سرباز ماهر با همکاری سه جانبه وزارت ورزش و جوانان، ستاد کل نیروهای مسلح و جهاد دانشگاهی، در استان قزوین آغازشده است.

- ایسنا/قزوین معاون آموزش جهاد دانشگاهی قزوین گفت: طرح کشوری سرباز ماهر با همکاری سه جانبه وزارت ورزش و جوانان، ستاد کل نیروهای مسلح و جهاد دانشگاهی، در استان قزوین آغازشده است.

سمانه مولاوردیخانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این طرح، تصریح کرد: طرح سرباز ماهر باهدف دانش و مهارت افزاییِ سربازان و آمادگی آنان برای ورود به عرصه های مختلف راه اندازی شده است، تمرکز این طرح بر کسب مهارت های فردی و شغلی است.

وی افزود: سربازان بعد از سپری کردن خدمت خود، فصل جدیدی از زندگی را آغاز خواهند کرد که عموماً با تشکیل خانواده و درآمدزایی جهت امرارمعاش همراه خواهد بود، دوره های مذکور در همین راستا و باهدف توانمندسازی سربازان تدبیر شده است و در این طرح 400 نفر از سربازان استان آموزش می بینند.

معاون آموزش جهاد دانشگاهی قزوین اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان قزوین تاکنون موفق به برگزاری دوره ی سرباز ماهر برای 150 نفر از سربازان با همکاری نیروی انتظامی، لشگر 16 زرهی و وزارت دفاع (صنایع شهید شفیع زاده) شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کشوری سرباز ماهر در قزوین آغاز شد

طرح کشوری سرباز ماهر در قزوین آغاز شد