مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-28اقتصادي

نگاهی به قیمت خودروهای چینی در بازار ایران


قیمت سرکش خودرو آنچنان می تازد که نه تنها خودروسازان، بلکه وزارت صمت نیز توانایی مهار آن را ندارد و رکورد تاریخی ورود پراید به باشگاه 100 میلیونی ها چنان شگفت آور بود که بر همگان مشخص شد این آسمان گرانی، - در این میان و در روزهای گذشته، شاهد عرضه لیست قیمت جدید محصولات یکی از خودروسازان قدیمی چینی بودیم و در این لیست مشخص شد که قیمت یک دستگاه خودروی شاسی بلند چینی پرفروش، به بیش از 800 میلیون تومان رسید.

این در حالی بود که تا همین چند ماه پیش، با همین رقم می توانستیم یک کره ای و یا حتی آلمانی کم کارکرد سوار شویم که البته این گزینه ها برای اکثر جامعه به رویایی دست نیافتنی تبدیل شده اند.

اما در این مقاله قصد داریم نگاهی دقیق و ریزبینانه به قیمت های خودروهای چینی در بازارهای خارجی و مقایسه آن با قیمت فروش در بازار ایران داشته باشیم.

در هر صورت خودروهای چینی تا همین چند وقت پیش بر طبل ارزان قیمتی می کوبیدند و حال حتی تولیدی های داخلی به مرز یک میلیارد نیز نزدیک می شوند.

اما سوال اصلی اینجا است که بالاخره یک خودروی چینی واقعاً چقدر ارزش دارد و آیا قیمت های اعلام شده در بازار ایران برای  این خودروها منطقی است یا خیر.

قیمت خودروهای چینی!؟ اجازه دهید یک نگاهی به قیمت های جهانی خودروهای چینی معروف بازار ایران بیندازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به قیمت خودروهای چینی در بازار ایران

نگاهی به قیمت خودروهای چینی در بازار ایران