مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-28بين الملل

سیاست ایران آتش بس فوری میان آذربایجان و ارمنستان است


سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران آتش بس فوری میان آذربایجان و ارمنستان است، گفت: قطعا نمی توانیم تحمل کنیم درگیری در مرزهای ما ادامه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اشاره به تنش میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: ما 6 مهر شاهد اتفاق ناگواری در مرزهای خودمان بودیم و درگیری که بین دو کشور دوست و برادرمان ارمنستان و آذربایجان اتفاق افتاده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: وزیر امور خارجه بلافاصله در چارچوب دیپلماسی فعال و سیاست همسایگی با وزرای خارجه دو کشور صحبت مفصلی داشتند و آمادگی خودمان را اعلام کردیم تا از همه ظرفیت ها برای پایان دادن به این درگیری استفاده کنیم.

خطیب زاده به سفر وزیر خارجه عراق به تهران اشاره و تاکید کرد: وزیر امور خارجه عراق علاوه بر ملاقات با آقای ظریف، دیدارهایی را با رییس جمهور و دبیر شورای عالی امنیت ملی هم داشتند و در موضوعات مختلف دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفتگوهای مفصلی صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: آقای ظریف در سوم مهر در یک سفر کاری کوتاه عازم مسکو شدند و گفتگوهایی را با همتای خودشان در مسکو داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست ایران آتش بس فوری میان آذربایجان و ارمنستان است

سیاست ایران آتش بس فوری میان آذربایجان و ارمنستان است