مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-28اجتماعي

موکب داران بوشهری امکانات آموزشی دانش آموزان بی بضاعت را تامین می کنند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر با بیان اینکه در ایام اربعین هرگونه اعزام به کربلای معلی، پیاده روی و راهپیمایی ممنوع است، گفت: موکب داران استان بوشهر در ایام اربعین امکانات آموزشی دانش آموزان بی بضاعت را تامین می کنند.

- ایسنا/بوشهر رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر با بیان اینکه در ایام اربعین هرگونه اعزام به کربلای معلی، پیاده روی و راهپیمایی ممنوع است، گفت: موکب داران استان بوشهر در ایام اربعین امکانات آموزشی دانش آموزان بی بضاعت را تامین می کنند.

عبدالرضا مطاف در نشست ستاد اربعین حسینی استان بوشهر با بیان اینکه امسال برنامه اعزام موکب داران به کربلای معلی انجام نمی شود، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا اعزام کاروان های اربعین حسینی به کربلا ممنوع شده و تمام برنامه های موکب های در داخل استان بوشهر در راستای رسیدگی به دانش آموزان بی بضاعت تدوین شده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای 64 موکب در ایام اربعین حسینی است گفت: به سبب ممنوعیت اعزام موکب ها به مسیرهای برای برگزاری مراسم اربعین حسینی، امسال فعالیت موکب داران به سمت فعالیت های مومنانه در رسیدگی به نیازمندان هدایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب داران بوشهری امکانات آموزشی دانش آموزان بی بضاعت را تامین می کنند

موکب داران بوشهری امکانات آموزشی دانش آموزان بی بضاعت را تامین می کنند