مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-28اقتصادي

وعده بر زمین مانده شهرداری ساری در حمایت از کاسبان خرد + فیلم و عکس


وعده مسؤولان شهری مرکز مازندران در خصوص حمایت و ایجاد امنیت برای فروشندگان کم سرمایه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی محقق نشده است! اگرچه شهرداری ساری بر روی کاغذ در 21 نقطه از شهر اقدام به ایجاد بازار هفتگی کرده اما در واقعیت بازاریان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، با توجه به اینکه طی ماه های اخیر با شیوع ویروس کرونا ، اوضاع کسب و کار بازاریان شهری رو به کسادی رفت و همچنین اینکه زیرساخت ها در بازارهای استان از مشکلات زیادی برخوردار بود، انتشار اخباری مبنی بر حمایت ایجاد امنیت برای فروشندگان کم سرمایه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی منتشر شد که نقطه عطفی در اوضاع بازار استان بوده است.

گفتنی است در این خصوص گفت وگویی با سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ساری، ترتیب دادیم که در ادامه می خوانیم؛ مجید مزنگی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ساری در گفت وگو با خبرنگار فارس از ساری، اظهار کرد: بنا به درخواست کمیسیون ویژه حمایت از تولیدکنندگان کوچک و متوسط ایرانی به بازار مصرف و ایجاد امنیت برای فروشندگان کم سرمایه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی اقداماتی را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده بر زمین مانده شهرداری ساری در حمایت از کاسبان خرد + فیلم و عکس

وعده بر زمین مانده شهرداری ساری در حمایت از کاسبان خرد + فیلم و عکس