مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-28سياسي

ماجرای عکس شهید 13 ساله ای که بر دیوار اتاق مقام معظم رهبری نصب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهادت که نتیجه سلامت روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است، مقاومت و پویایی جامعه را به دنبال خواهد داشت چراکه ریشه در قدرت، - شهید 13 ساله اسدآبادی محمدرسول رضایی در قشر دانش آموزی به عنوان شهید ملی و شاخص سال 99 از شهدای والا مقام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهادت که نتیجه سلامت روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است، مقاومت و پویایی جامعه را به دنبال خواهد داشت چراکه ریشه در قدرت، قوت، صبر، استقامت، مبارزه با کفر، انسجام، آخرت خواهی و ظرفیت بالا دارد و این عوامل، مقاومت جامعه را بالا برده و اجتماعی را متحرک، پویا و سازنده می سازد.

شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می کنند و به جامعه ظرفیت روحی می بخشند و ضعف و سستی را از بین می برند و هر جامعه ای که افراد آن این گونه باشند به حق مشمول رحمت و نصرت خداوندی هستند.

از سال 89 تاکنون سازمان بسیج در راستای ترویج سبک زندگی شهدا، هر سال را به نام شهدا نامگذاری می کند و هر ساله یکی از شهدای دانش آموز به عنوان شهید شاخص دانش آموزی در کشور انتخاب می شود که امسال در سال 99 این عنوان در بین 36 هزار شهید دانش آموز به نام یکی از شهدای دانش آموزی شهرستان اسدآباد تعلق گرفت و شهید محمدرسول رضایی به عنوان شهید شاخص سال در قشر دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عکس شهید 13 ساله ای که بر دیوار اتاق مقام معظم رهبری نصب است

ماجرای عکس شهید 13 ساله ای که بر دیوار اتاق مقام معظم رهبری نصب است