مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 02:152020-09-27سياسي

«ت کمپلکس» برای تقویت تشکل های دانشجویی


معاون رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: «ت کمپلکس» یک برنامه چندرسانه ای و تعاملی است که در تلاش است تا مبحث مهم نوسازی تشکیلاتی مجموعه های دانشجویی متناسب با شرایط کرونایی را پیگیری نماید.

- میلاد منصوری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای برنامه ت کمپلکس همزمان با آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: ت کمپلکس یک برنامه چندرسانه ای و تعاملی است که با هدف هم اندیشی و همفکری فعالان فعلی و ادوار جنبش دانشجویی در تلاش است تا در این فضا مبحث مهم نوسازی تشکیلاتی مجموعه های دانشجویی متناسب با شرایط کرونا یی را با حضور اصحاب اندیشه و تجربه، پیگیری نماید.

معاون رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: در فصل اول این برنامه دانشجویی سه قسمت تعریف شده است که در هر قسمت موضوعات مبتلابه و به روز جنبش دانشجویی اعم از رسانه، خدمت رسانی عمومی، مطالبه گری، رشد و کادرسازی، جذب، ورودی های جدید، الگوی کار سیاسی و فرهنگی مورد واکاوی و بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: وجه تسمیه این برنامه هم بواسطه تجمیع و ترکیب سه کلمه کلیدی یعنی تشکیلات، تجربه نوردی و تحول است که چون هرسه کلمه با حرف ت شروع شده نام برنامه در هیأت اندیشه ورز، ت کمپلکس  انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ت کمپلکس» برای تقویت تشکل های دانشجویی

«ت کمپلکس» برای تقویت تشکل های دانشجویی