مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 20:552020-09-27حوادث

فعالیت 42 ایستگاه آتش نشانی در استان بوشهر/ افزایش نیرو و تجهیزات


مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: در شهرهای استان 42 ایستگاه آتش نشانی استاندارد و مجهز، فعال و در حال خدمات رسانی تمام وقت هستند.

- حمید بردستانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تبریک روز آتش نشان و ایمنی اظهار داشت: آتش نشانان خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه می کنند و با جانفشانی برای نجات جان همنوعان اهتمام می ورزند.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از فعالیت 42 ایستگاه آتش نشانی استاندارد در شهرهای استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در شهرهای استان 42 ایستگاه آتش نشانی استاندارد و مجهز، فعال و در حال خدمات رسانی تمام وقت هستند.

بردستانی به پروژه های در دست اجرا در این حوزه اشاره کرد و افزود: یک ایستگاه در شهر خورموج با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و یک ایستگاه در بادوله با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در دست اجرا است.

فعالیت 412 نفر در آتش نشانی های استان مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر، 412 نفر در ایستگاه های آتش نشانی شهرهای استان مشغول به انجام وظیفه هستند.

بردستانی تصریح کرد: 2 خودرو نیمه سنگین از سهمیه اختصاصی سازمان شهرداری ها توسط دفتر شهری به آباد تنگستان و خارگ تحویل داده شده است.

تجهیز ایستگاه ها وی در ارتباط با برنامه های اجرایی به مناسبت روز آتش نشان در استان بوشهر نیز بیان کرد: راه اندازی ایستگاه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 42 ایستگاه آتش نشانی در استان بوشهر/ افزایش نیرو و تجهیزات

فعالیت 42 ایستگاه آتش نشانی در استان بوشهر/ افزایش نیرو و تجهیزات