مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:552020-09-27سياسي

تقدیر از یک عمر مجاهدت فرمانده سپاه همدان


نماینده ولی فقیه در استان همدان، استاندار، فرمانده انتظامی و رییس صدا و سیما با حضور در منزل فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان از خدمات او تقدیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان عصر امروز و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده نیروی انتظامی استان و رییس صدا و سیمای مرکز استان با حضور در منزل فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از خدمات او تقدیر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این بازدید با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، استمرار راه شهدا و بزرگداشت یاد آنها را نیاز امروز جامعه دانست و خواستار توجه به این مهم شد.

آیت الله حبیب الله شعبانی با تقدیر از مجاهدت های فرمانده سپاه همدان گفت: این مراسم برای آن است که اهداف شهدا در جامعه زنده باشد.

وی پویایی دفاع مقدس را در تداوم راه شهدا و رزمندگان دانست و گفت: باید مراقب باشیم در این راه دچار سستی، تنبلی و کم کاری نشویم.

امام جمعه همدان یکی از نشانه های قدردان بودن جامعه نسبت به ایثارگران را درک مقام و منزلت آنها عنوان کرد و افزود: رزمندگانی که دیروز در جبهه دفاع مقدس حضور داشتند امروز در جبهه دیگری مشغول خدمت شده اند که یکی از آنها سردار مجیدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از یک عمر مجاهدت فرمانده سپاه همدان

تقدیر از یک عمر مجاهدت فرمانده سپاه همدان