مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:552020-09-27اقتصادي

زیرساخت های گردشگری استان قزوین باید توسعه پیدا کند


با توجه به ظرفیت های موجود در استان قزوین زیرساخت های گردشگری در استان نیازمند توسعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت اله جمالی پور در بازدید از پروژه های گردشگری استان قزوین که به مناسبت روز جهانی گردشگری برگزار شد اظهار کرد: در راستای توسعه پایدار استان قزوین، تبدیل این استان به قطب و مقصد گردشگری باید به طورجدی در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: متأسفانه بسیاری از مردم کشور و کسانی که از قزوین عبور می کنند هنوز با ظرفیت های گردشگری استان قزوین آشنا نیستند و این یک آفت بزرگ برای گردشگری استان قزوین است.

جمالی پور تصریح کرد: ظرفیت تاریخی، طبیعی و همچنین وجود مشاهیر فراوان، جایگاه قزوین را به نسبت شهرهای دیگر کشور متفاوت کرده اما این امر نیازمند معرفی بیشتر به مردم کشور است.

وی اضافه کرد: تبدیل قزوین به مقصد گردشگری نیازمند توسعه زیرساخت ها است و باید با سرعت بیشتری این زیرساخت ها که می تواند زمینه توسعه همه جانبه استان را نیز فراهم کند تکمیل شود.

استاندار قزوین بیان کرد: ساخت هتل یکی از نیازهای جدی استان قزوین برای جذب گردشگر است و باید با توجه به شرایط موجود برای آن فکری جدی کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به مشکلات ساخت هتل، تقویت بوم گردی و ساخت هتل آپارتمان ها می تواند بخش عمده ای از ضعف های زیرساختی در این حوزه را جبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری استان قزوین باید توسعه پیدا کند

زیرساخت های گردشگری استان قزوین باید توسعه پیدا کند