مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-27پزشكي

ایران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد


عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با اشاره به آمار و ارقام شمار مبتلایان به کرونا در استان های کشور تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت کل کشور قرمز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود مردانی در مصاحبه با رادیو گفتگو با اشاره به اینکه وضعیت برخی شهرها حتی از قرمز نیز وخیم تر گزارش می شود، اظهار کرد: متأسفانه روند رو به تزاید موارد جدید بیماری منجر به بستری بیماران در بخش ها و ICU بیمارستان ها شده است.

وی با ابراز تأسف از فزونی گرفتن آمار مرگ و میر ناشی از ابتلاء به کووید 19 در کشور گفت: هشدارهایی که در مصاحبه های قبلی با رادیو گفت وگو اعلام کردیم، امروز نمود یافته و یکی از علل عمده ی بروز این چالش، همان مسافرت هایی است که مردم در روزهای پایانی تابستان به آن مبادرت کردند.

مردانی بازگشایی مدارس و شرکت برخی مردم در هیئات و دسته جات عزاداری که فاقد پروتکل بهداشتی بودند را منجر به وضعیت کنونی آمار کووید 19 در کشور دانست و افزود: سیستم بهداشت و درمان کشور نزدیک 9 ماه درگیر شده اند و تصور می کنم جایی برای مانورهای اضافی وجود ندارد.

مردانی در پاسخ به اظهارات مجری برنامه که نقل قولی از وزیر بهداشت مبنی بر بی تأثیر بودن بازگشایی مدارس در روند ابتلاء به کرونا را یادآوری کرد، گفت: روایت ها در این رابطه متفاوت است و شخصاً گزارشی از وزیر آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

ایران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد