مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-27ورزشي

ساماندهی محلات حاشیه نشین کرمانشاه را به طور جدی دردستور کارداریم


شهردار کرمانشاه ظهر امروز در حاشیه افتتاح سرای محله دولت آباد گفت: ساماندهی محلات حاشیه نشین شهر کرمانشاه را به طور جدی در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرای محله دولت آباد ظهر امروز با حضور شهردار، فرماندار، رییس شورای شهر، مدیر کل امور بانوان استانداری و معاونت فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه افتتاح شد.

سعید طلوعی در حاشیه مراسم افتتاح سرای محله دولت آباد که در مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه است، اظهار کرد: شهر کرمانشاه دارای 88 محله است که قصد داریم در کل محله های شهر، سرای محله را راه اندازی کنیم که مردم محلات برای خودشان تصمیم گیری کنند.

وی افزود: قصد داریم در هر محله افرادی را به عنوان دبیر شورای محله انتخاب کنیم که بتوانند ما را در راستای حل مشکلات محلات یاری کرده و با تلفیقی از نگاه مردم و نگاه مدیریتی مشکلات را مرتفع نماییم.

شهردار کرمانشاه با اشاره پویایی و زنده بودن شهر کرمانشاه، گفت: همه همکاران من در حوزه شهرداری به فکر آبادانی و سازندگی شهر هستند و ساماندهی محلات حاشیه نشین را به طور جدی در دستور کار داریم.

پرداخت تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: سرای محله دولت آباد در راستای جبران کمبود فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در کرمانشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی محلات حاشیه نشین کرمانشاه را به طور جدی دردستور کارداریم

ساماندهی محلات حاشیه نشین کرمانشاه را به طور جدی دردستور کارداریم