مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:002020-09-27فناوري

سرور مجازی ترکیه


حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به انجام امور بانکی خود از کشور ترکیه باشید و یا نیاز به باز کردن اکانت دولوپری گوگل و یا امور فریلنسری باشید ولی این کشور فقط به شهروندان خودش این امکان را می دهد و اجازه به افراد دیگر از کشورهای دیگه را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مبین هاست، در این متن می خواهیم به راهکاری برای حل این موضوع بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

ابتدا به این موضوع باید اشاره کنیم که سرور و سرور مجازی چیست؟ سرور یک کامپیوتر بسیار قدرتمند می باشد که در دارای منابع سخت افزاری بسیار قوی می باشد و این کامپیوتر قدرتمند بصورت دائمی و حتی کوچکتری قطعی روشن می باشد و دارای اینترنت بسیار پرسرعت می باشد.

این سرور در کشورهای مختلفی می تواند قرار بگیرد و با نصب سیستم عامل های مختلفی روی این سرور، شما می توانید دارای آی پی آن کشور مقصد باشید.

که به این سرور، سرور مجازی گفته می شود و شما با سرور مجازی ترکیه در ایران با اینترنت به سرور مجازی خود وصل می شوید و محیط سرور کاملا شبیه ویندوز خودتون می باشد و دارای مرورگر است و می توانید از مرورگر سرور به سایت های بانکی، سایت های فریلنسری و غیره متصل شده و شما به عنوان یک شهروند ترکیه شناخته بشید و بدون هیچ مشکلی به کارهای مربوطه خود بپردازید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرور مجازی ترکیه

سرور مجازی ترکیه