مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-27سياسي

نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری ایران در ترکمنستان افتتاح شد


نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری ایران با حضور رایزنان فرهنگی کشورهای ازبکستان، قزاقستان، ترکیه، افغانستان، آذربایجان به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جهان انجام دهیم و زمینه ساز رونق این صنعت میان کشورهای منطقه به ویژه ایران و ترکمنستان باشیم.

رضا خانیان رایزن فرهنگی ایران در ترکمنستان نیز گفت: نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری کشورمان در عشق آباد به منظور گرامیداشت روز جهانی گردشگری و نیز به مناسبت بیست ونهمین سالروز استقلال ترکمنستان و با توجه به تأکیدات قربانقلی بردی محمد اف، رییس جمهور ترکمنستان برای توجه به عنصر فرهنگ در روابط فرهنگی ترکمنستان با همسایگان بر پا شده است.

وی افزود: ضرورت آشنایی بیشتر هر دو کشور ایران و ترکمنستان با ظرفیت های موجود در عرصه صنایع دستی و گردشگری با توجه به اشتراکات فراوان تاریخی و فرهنگی دو کشور، از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه بوده است.

در ادامه این مراسم، کلیپ هایی از جاذبه های گردشگری و صنایع دستی ایران و ترکمنستان به نمایش درآمد که با استقبال حاضران روبرو شد.

همچنین علاقه مندان ترکمنی مقالاتی در خصوص جاذبه های گردشگری و هنر صنایع دستی در ایران و ترکمنستان برای حاضران خواندند که در پایان مراسم با اهدای جوایز از آنان تقدیر به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری ایران در ترکمنستان افتتاح شد

نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری ایران در ترکمنستان افتتاح شد