مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-27سياسي

مردم در شرایط کرونا همچون دوران دفاع مقدس از کشور حمایت کنند


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، گفت: در این شرایط سخت کرونا و ایجاد تحریم ها توسط دشمنان، وظیفه ما این است که از مملکت خود همچون دوران دفاع مقدس حمایت و دفاع کنیم.

- ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، گفت: در این شرایط سخت کرونا و ایجاد تحریم ها توسط دشمنان، وظیفه ما این است که از مملکت خود همچون دوران دفاع مقدس حمایت و دفاع کنیم.

سردار صادق حسینی امروز(6 مهرماه) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: هر کشوری حق دارد در برابر دشمنان از خود دفاع کند برهمین اساس حق مشروح ما بود که در هشت سال دفاع مقدس باوجوداینکه ما آمادگی جنگ را نداشتیم اما در مقابل دشمن بایستیم و بجنگیم.

وی افزود: ایران سرفراز با رهبری مقام معظم و مردم شجاع با یک شعار منسجم از مملکت خود دفاع کردند و توانستند پیروز شوند و حقانیت ما ثابت شد و به خودباوری زیادی رسیدیم که کشورمان دارای اقتدار و قدرت است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، بیان کرد: امروز نیز وظیفه داریم از مملکت خود حمایت و دفاع کنیم، دشمنان با ایجاد تحریم و تبلیغ اختلافات تلاش می کنند که کوچک ترین مسئله را در سایت ها و ماهواره های خود برجسته و منتشر کرده که زندگی مردم کشورمان را دچار مشکل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در شرایط کرونا همچون دوران دفاع مقدس از کشور حمایت کنند

مردم در شرایط کرونا همچون دوران دفاع مقدس از کشور حمایت کنند