مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-27سياسي

17 هزار جوان داوطلب؛ عضو هلال احمر خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از همکاری 17 هزار داوطلب جوان با هلال احمر استان خبر داد و گفت: جوانان به عنوان سرمایه های این جمعیت دارای افکاری ارزشمند بوده که باید به آن ها توجه شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از همکاری 17 هزار داوطلب جوان با هلال احمر استان خبر داد و گفت: جوانان به عنوان سرمایه های این جمعیت دارای افکاری ارزشمند بوده که باید به آن ها توجه شود.

محمدرضا رضایی، امروز یکشنبه 6 مهر در مراسم اعطای حکم دستیاران جوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: جوانان بشردوست و داوطلب مهم ترین سرمایه جمعیت هلال احمر بوده که بدون هیچ چشم داشتی در خدمت به همنوع پیشرو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه حضور جوانان و داوطلبان در کنار مسئولان هلال احمر موجب تقویت سرمایه اجتماعی می شود، افزود: جوانان، بازوهای توانمند جمعیت هلال احمر هستند که بدون شک جمعیت هلال احمر بدون حضور و همراهی آنان نمی تواند آنگونه که شایسته است به رسالت های بشردوستانه اش ادامه دهد.

رضایی با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر ظرفیت هایی قانونی برای جوانان دیده شده که باید به نحو احسن استفاده شود، افزود: همچنین این قشر از جامعه دارای افکار و اندیشه هایی ارزشمند بوده که می طلبد در راستای اهداف بشر دوستانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار جوان داوطلب؛ عضو هلال احمر خراسان جنوبی

17 هزار جوان داوطلب؛ عضو هلال احمر خراسان جنوبی