مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-27سياسي

جهاد و شهادت، زیباترین واژه سلوک الی الله


هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت، مجاهدت و فداکاری انسان های بزرگی است که فضیلت ها و ارزش های انسانی را بخوبی ترسیم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان/مجاهدان و شهیدانی که عظمت و بزرگی همت و صلابت و ایمان و اراده آهنین آنان، چشم دنیای زر و زور را خیره ساخت و عزت و افتخار و عظمت را برای جامعه ایرانی به ارمغان آورد.

این روزها در جای جای کشور عزیزمان و در محافل مختلف این مردم، سخن از قدرت ایمان، خلوص و عرفان، مجاهدت و فداکاری جوانان پاک باخته ای است که در هیچ دانشگاه نظامی درس نخوانده و در هیچ میدانی تجربه جنگ نیاموخته بودند اما متخصص ترین افسران جنگ و پیچیده ترین نقشه های عملیاتی را که با پیشرفته ترین تسلیحات دنیا پشتیبانی می شد، به شکست و ناکامی و ذلت و خواری کشاندند.

آری! بسیجیان; همان جوانان روستایی آموزش ندیده و پاسداران شجاع که فلسفه وجودی آنان حفظ نظام نوپای اسلامی و آرمان های انقلاب بود، در برابر بزرگترین قدرت های نظامی با عظمت و اقتدار جنگیدند.

اینجا خالی از لطف نیست که اشاره به سخن ماهر عبدالرشید افسر بلندپایه ارتش بعثی کنم که گفت: ما متخصص ترین طراحان جنگ و پیشرفته ترین تسلیحات نظامی دنیا را در اختیار داریم و با پیچیده ترین نقشه های نظامی وارد عملیات می شویم اما از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد و شهادت، زیباترین واژه سلوک الی الله

جهاد و شهادت، زیباترین واژه سلوک الی الله