مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-27سياسي

موافق استیضاح شهردار نیستم


من موافق استیضاح نیستم اما اعضای شورا از این مساله نگرانند که چرا شهرداری در جهت جذب نقدینگی سرگردان تلاش نمی کند.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: من موافق استیضاح نیستم اما اعضای شورا از این مساله نگرانند که چرا شهرداری در جهت جذب نقدینگی سرگردان تلاش نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از 300 سرا در محلات وجود دارد که ارزش آنها 7 هزار 500 میلیارد تومان است، گفت: 3 تا 5 هزار نفر در این سراها مشغول هستند و ناهماهنگی هایی در نوع برخورد با اداره این مراکز باعث شده که صبح یک جلسه هم اندیشی در این باره داشته باشیم.

وی با اشاره به ارائه گزارش وضعیت مالی شهرداری تهران در 5 ماهه نخست سال 99، اظهار داشت: با توجه به اینکه از گزارش تیرماه و مردادماه ناراضی بودیم اعضا تذکرات ویژه ای درباره درآمدهای شهرداری دادند و اظهار نارضایتی کردند و قرار شد جلسه هماهنگی با شهرداری تهران داشته باشبم.

هاشمی از حضور شهردار در جلسه یکشنبه هفته آینده هم اندیشی برای رسیدن به نتیجه درباره نحوه تامین درآمدهای شهرداری خبر داد.

وی با اشاره به بررسی طرح ایجاد موزه کودک در تهران که از سوی ناهید خداکرمی و با امضای 12 عضو شورا در جلسه امروز مطرح شد ابراز داشت: ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق استیضاح شهردار نیستم

موافق استیضاح شهردار نیستم