مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:302020-09-27اقتصادي

نشاط ابزاری ارزشمند در توسعه سازمانی


امروزه، در همه نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی اولویت و دغدغه خاطر مدیران و اعضاء سازمان جذب، نگهداری و آموزش نیروی انسانی و توجه به این عامل مهم و تأثیرگذار در روند فعالیت های سازمانی است و از طرفی، - ایسنا/خراسان رضوی امروزه، در همه نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی اولویت و دغدغه خاطر مدیران و اعضاء سازمان جذب، نگهداری و آموزش نیروی انسانی و توجه به این عامل مهم و تأثیرگذار در روند فعالیت های سازمانی است و از طرفی، بقا و دوام هر سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

سازمان می تواند بر افزایش یا کاهش شادی و سلامت فیزیکی، روانی و هیجانی نیروهای خود و همچنین، بر میزان غیبت و تغییر آنها تأثیرگذار باشد.

ایجاد سازمانی شاد یکی از نیازهای استراتژیک برای موفقیت در بلند مدت است با توجه به چالش هایی که سازمان‎ها امروزه با آن مواجه هستند، ایجاد سازمان شاد یکی از نیازهای استراتژیک برای موفقیت در بلند مدت است.

توجه به نیازهای روحی و جسمی کارکنان یکی از ملزومات اولیه توسعه انسانی برای نیل به مدارج کمال، سلامت جسمانی، نشاط جسمی و روانی و فضایل اخلاقی است.

هنگامی که مدیران به دنبال تامین سلامت جسمانی و روانی زیردستان هستند و آنها را به این سو هدایت می کنند، باید مطمئن باشند که محیط روانی مطلوبی برای فعالیت شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشاط ابزاری ارزشمند در توسعه سازمانی

نشاط ابزاری ارزشمند در توسعه سازمانی