مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-27پزشكي

تعطیلی مدارس به منزله تعطیلی آموزش نیست/9 دانش آموز مبتلا به کرونا در اردبیل


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: منظور از تعطیلی مدارس، حضور مجازی و غیرحضوری بوده و به هیچ وجه آموزش نباید تعطیل شود.

- به گزارشکرونا در وضعیت ناپایداری قرار دارد گفت: ممکن است در فصل زمستان تصمیمات دیگری بر اساس ابلاغ معاونت بهداشتی وزارت بهداشت در خصوص مدارس اتخاذ شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ابتلای 9 نفر از دانش آموزان با تشخیص احتمالی کویید 19 در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 5 نفر مثبت قطعی اعلام شده اما در مورد اینکه علت ابتلاء از مدرسه بوده یا خارج مدرسه، فعلاً نامعلوم و در دست بررسی است.

حبیب زاده با بیان اینکه منظور از تعطیلی مدارس، حضور مجازی و غیرحضوری بوده و به هیچ وجه آموزش نباید تعطیل شود اظهار کرد: اگر مشاهده شود درصد مبتلایان بالا است ممکن است حضور دانش آموزان به صورت مجازی و غیرحضوری باشد.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و گندزدایی سطوح در مدارس افزود: مدارس یکی از ظرفیت های مهم آموزشی در جامعه و خانواده است و نقش مهمی در خصوص نحوه برخورد و زندگی با شرایط بیماری کرونا در خانواده و جامعه را بر عهده دارد و باید از این پتانسیل استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس به منزله تعطیلی آموزش نیست/9 دانش آموز مبتلا به کرونا در اردبیل

تعطیلی مدارس به منزله تعطیلی آموزش نیست/9 دانش آموز مبتلا به کرونا در اردبیل