مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-27حوادث

انجام 603 عملیات آتش نشانی در ملایر/ اختصاص 4 دستگاه خودروی آتش نشانی آمیکو


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از انجام 603 عملیات توسط آتش نشانان در نیمه نخست امسال خبر داد.

- حسن روستایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر ضمن تبریک هفتم مهرماه به عنوان روز آتش نشانی اظهار کرد: شعار امسال ما با عنوان بیاییم با هم آتش کرونا را خاموش کنیم نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با این هفته برنامه های مختلفی در سطح شهرستان اجرا می شود از انجام مانور خودروهای آتش نشانی در خیابان های اصلی شهر خبر داد و گفت: تقدیر از تعدادی از خانواده شهدا، دیدار با مسوولان و امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش کوه پیمایی، تجلیل  از دو بازنشسته آتش نشانی، برگزاری تست ورزشی پرسنل عملیاتی سازمان آتش نشانی از برنامه های این هفته در ملایر است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر با اشاره به فعالیت سه مرکز آتش نشانی در خیابان باهنر ، مرکز بلوار 15 خرداد و شهرک ولیعصر(عج) افزود‍: با توجه به جمعیت و نیاز شهرستان پیگیری یک مرکز آتش نشانی دیگر در ملایر نیاز داریم.

وی گفت: طبق استاندارد ایجاد یک ایستگاه آتش نشانی برای هر 50 هزار نفر، شهرستان ملایر نیازمند چهار ایستگاه است که امیدواریم با پیگیری مسئولان شاهد احداث چهارمین ایستگاه که زمین آن نیز در انتهای بلوار قائم مقامی مشخص شده است، باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 603 عملیات آتش نشانی در ملایر/ اختصاص 4 دستگاه خودروی آتش نشانی آمیکو

انجام 603 عملیات آتش نشانی در ملایر/ اختصاص 4 دستگاه خودروی آتش نشانی آمیکو