مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:202020-09-27سياسي

مدیریت محلات کرمانشاه به مردم واگذار می شود


قصد داریم مدیریت محلات شهری را به مردم واگذار کنیم و اجازه بدهیم مردم مشکلات خود را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید طلوعی امروز در حاشیه افتتاح مرکز توانمند سازی بانوان واقع در شهرک دولت آباد، اظهار داشت: با افتتاح این گونه مراکز در محلات و تعریف کارکرد مناسب برای این مراکز قصد داریم مدیریت محلات شهری را به مردم واگذار کنیم و اجازه بدهیم مردم مشکلات خود را حل کنند.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم به بهترین شکل می توانند مشکلات محلات خود را شناسایی کرده و آن را حل کنند و در سابقه کشور نیز شاهد نتایج بسیار موفقی از این نوع مدیریت به وسیله مردم هستیم.

وی اضافه کرد: مراکز توانمدسازی بانوان در راستایی ایجاد اشتغال پایدار و کارا در بین بانوان مناطق کم برخوردار شهر کرمانشاه احداث شده است و قصد داریم در آینده با گسترش این مراکز زمینه اشتغال بانوان را در کرمانشاه را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: فعالیت شهرداری کرمانشاه در توجه به مناطق کم برخوردار کرمانشاه حائز اهمیت بوده است و عملیات عمرانی  و فعالیت خدماتی که در این محلات انجام شده است قابل ستایش است.

گفتنی است، مرکز توانمندبخشی بانوان در محله دولت آباد با هدف کارآفرینی و ایجاد اشتغال بانوان محلات کم برخوردار بازسازی و نوسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت محلات کرمانشاه به مردم واگذار می شود

مدیریت محلات کرمانشاه به مردم واگذار می شود