مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-27اقتصادي

178 بنای غیر مجاز مسکونی و تجاری در سنندج تخریب شد


مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: با حکم مراجع قضایی و در راستای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز؛ 178 بنای مسکونی و تجاری در کاربری های غیر مجاز در شش ماهه نخست امسال تخریب شد.

- ایسنا/کردستان مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: با حکم مراجع قضایی و در راستای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز؛ 178 بنای مسکونی و تجاری در کاربری های غیر مجاز در شش ماهه نخست امسال تخریب شد.

عبدالله صالحی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: یکی از مهم ترین وظایف شهرداری، نظارت بر ساخت و سازها در سطح شهر و جلوگیری از احداث بنای غیرمجاز است و در همین راستا بدون هیچگونه اغماضی با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی افزود: براساس قوانین، شهرداری ها موظف هستند بناهای مسکونی و تجاری را که بدون پروانه و به صورت غیرمجاز ساخته می شوند شناسایی و با آن ها برخورد کنند.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: پس از شناسایی این بناها؛ نسبت به تعطیلی و پلمب و تشکیل پرونده و ارجاع آنها به کمیسیون ماده صد اقدام می شود و بعد از صدور رأی توسط کمیسیون، حکم اصلی اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: بروز خطرات مالی و جانی، فقدان استحکام بنای ساخته شده، تخطی از قوانین و مقررات شهرسازی، آشفتگی سیمای بصری شهری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

178 بنای غیر مجاز مسکونی و تجاری در سنندج تخریب شد

178 بنای غیر مجاز مسکونی و تجاری در سنندج تخریب شد