مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-27اجتماعي

هوای ایران پاییزی می شود


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران و کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوا در بیشتر مناطق کشور طی چهار روز آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: طی امروز (6 مهر) با عبور امواج گذرا از نوار شمالی کشور در استان های اردبیل، سواحل شمالی، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های سمنان و شرق تهران رشد ابر، وقوع رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اواخر وقت امروز همراه با نفوذ هوای خنک شمالی به سواحل دریای خزر، وزش باد شدید و کاهش دما بین 5 تا 7 درجه سانتیگراد برای این نواحی دور از انتظار نیست، گفت: طی این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود همچنین طی روز دوشنبه (7 مهر) ابرناکی و بارش باران در گیلان، مازندران و گلستان تداوم خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: طی روز دوشنبه (7 مهر) در ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های سمنان و شرق تهران وقوع رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای ایران پاییزی می شود

هوای ایران پاییزی می شود