مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-27اقتصادي

سیاست های متزلزل در بازار خودرو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نامعادله قیمت خودرو اگر چه از سیاست های غلط نشأت می گیرد، اما آنچه باعث تداوم این مدل سیاست گذاری شده، - صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در دولت دوازدهم بسیار لرزان بوده، لرزشی که به نظر می رسد خودروسازی بیش از سایر صنایع، ارتعاش آن را احساس کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نامعادله قیمت خودرو اگر چه از سیاست های غلط نشأت می گیرد، اما آنچه باعث تداوم این مدل سیاست گذاری شده، تغییرات مکرر مدیریتی در حوزه بالاسر صنعت خودرو است.

کارنامه سیاستی پنج وزیر و یک سرپرست برای وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد رفت و آمد مدیران به تسلط سلیقه بر فرآیند سیاست گذاری منجر شده است.

صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در دولت دوازدهم بسیار لرزان بوده، لرزشی که به نظر می رسد خودروسازی بیش از سایر صنایع، ارتعاش آن را احساس کرده است.

با فرض اینکه مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به علیرضا رزم حسینی (گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صمت) رای اعتماد بدهد، وی پنجمین میهمان ساختمان مشهور خیابان سمیه خواهد بود، آن هم ظرف تنها سه سال.

هرچند وزارت صمت همان طور که از نامش برمی آید، وزارتخانه همه صنایع است، اما بدون تردید خودروسازی چالش اصلی همه وزرای صنعت طی این سال ها بوده و به نظر می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های متزلزل در بازار خودرو

سیاست های متزلزل در بازار خودرو