مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-27اقتصادي

گرانی مصالح ساختمانی ساخت خانه برای رانش دیدگان کالپوشی را غیرممکن کرده است


دهیار روستای رانش دیده حسین آباد کالپوش با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی در یکی دو سال اخیر گفت: این گرانی و افزایش قیمت ها، ساخت خانه های جدید را برای کالپوشی ها غیرممکن کرده است.

- ایسنا/سمنان دهیار روستای رانش دیده حسین آباد کالپوش با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی در یکی دو سال اخیر گفت: این گرانی و افزایش قیمت ها، ساخت خانه های جدید را برای کالپوشی ها غیرممکن کرده است.

ابراهیم نمازی با تقدیر از تلاش های مسوولان استان برای جابجایی این روستا و ایجاد شهرک جدید اظهار کرد: گرانی مصالح ساختمانی فرآیند ساخت خانه ها را برای روستاییان سخت کرده است.

وی ادامه داد: گرانی مصالح ساختمانی و تورم ، ساخت منازل جدید برای اهالی این روستا را غیرممکن ساخته است و لذا از بنیاد مسکن می خواهیم با برنامه ریزی اصولی برای رفع این چالش و تزریق اعتبار مجدد برای تکمیل خانه ها اقدام کند.

این دهیار از بهره برداری از30 خانه در شهرک جدید روستای حسین آباد کالپوش در ماه های آینده خبر داد و افزود: باید زمینه لازم برای تکمیل زیرساخت ها در کنار فرآیند ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی هرچه سریع تر فراهم شود.

نمازی با ابراز رضایت از تلاش های بنیادمسکن استان تصریح کرد: انتظار می رود که این روند مثبت برای تکمیل و رفع تمامی مشکلات زیرساختی ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی مصالح ساختمانی ساخت خانه برای رانش دیدگان کالپوشی را غیرممکن کرده است

گرانی مصالح ساختمانی ساخت خانه برای رانش دیدگان کالپوشی را غیرممکن کرده است