مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-27پزشكي

قمی ها چگونه بر دیو نازایی غلبه کردند؟/ مادر شدن دیگر یک رویا نیست


مسئول گروه مامایی مرکز ناباروری مرکز رویا(مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم) گفت: در حال حاضر چیزی به اسم ناباروری در دنیا وجود ندارد وهمه افرادی که امکان باروری طبیعی ندارند می توانند باروش های درمانی متنوع باردار شوند.

- ایسنا/قم مسئول گروه مامایی مرکز ناباروری مرکز رویا(مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم) گفت: در حال حاضر چیزی به اسم ناباروری در دنیا وجود ندارد وهمه افرادی که امکان باروری طبیعی ندارند می توانند باروش های درمانی متنوع باردار شوند.

ناباروری مسئله ای که با ایجاد اختلال در روابط بین افراد می تواندتبدیل به بحرانی شود که کشتی زندگی مشترک را از دریایی آرام به سمت طوفانی رهسپار کند که آسیب های ناشی از آن سالیان سال گریبان گیر افراد باشد.

بدیهی است که هر یک از زوجین بعد از آگاهی از ناباروری خود دچار احساس گناه، ترس و.

شوند؛ اما نداشتن همراهی درست میتواند سبب تشدید این بحران بشود؛ زیرا بسیاری از زوج های نابارور در حالیکه دچار طلاق عاطفی شده و هیچ گونه ارتباط عاطفی بایکدیگر ندارند زندگی مشترکشان را ادامه می دهند.

طی دهه های اخیر در راستای حل این مشکل مراکز ناباروری متعددی در ایران شروع به فعالیت کرده اند که از مراکز نام اشنا آن می توان به اولین مرکز ناباروری ایران در یزد و مرکز نابار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی ها چگونه بر دیو نازایی غلبه کردند؟/ مادر شدن دیگر یک رویا نیست

قمی ها چگونه بر دیو نازایی غلبه کردند؟/ مادر شدن دیگر یک رویا نیست