مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-27بين الملل

نماینده هند در اعتراض به عمران خان صحن مجمع عمومی را ترک کرد


یک مقام هندی کمی پیش از سخنرانی نخست وزیر پاکستان که به صورت ویدئویی در مجمع عمومی سازمان ملل منتشر شد، جلسه را ترک کرد.

- یک مقام هندی کمی پیش از سخنرانی نخست وزیر پاکستان که به صورت ویدئویی در مجمع عمومی سازمان ملل منتشر شد، جلسه را ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عمران خان، نخست وزیر پاکستان در جریان این سخنرانی که به صورت ویدئویی در مجمع عمومی سازمان ملل صورت گرفت بار دیگر به انتقاد از تصمیم دولت هند برای لغو وضعیت ویژه جامو و کشمیر پرداخت.

پارلمان هند سال گذشته میلادی وضعیت ویژه جامو و کشمیر را لغو کرده و آن را به قلمروهای فدرالی جامو و کشمیر و لداخ تقسیم کرد.

این سخنرانی با انتقاد تند از سوی دولت هند همراه بود، به طوری که میجیتو وینیتو، وزیر اول هند کمی پیش از آغاز سخنرانی نخست وزیر پاکستان جلسه نشست مجمع عمومی سازمان ملل را ترک کرد.

وزیر اول هند در جریان پاسخ تندی به سخنرانی نخست وزیر پاکستان گفت: این همان کشوری است که به صورت سیستماتیک به پاکسازی قومی از جمله هندوها، مسیحیان، سیک ها و سایرین آن هم با استفاده از سوءاستفاده از قوانین توهین به مقدسان و اجبار به تغییر مذهب اقدام می کند.

ویدئوی مربوط به ترک جلسه توسط این مقام هندی که در صحن مجمع عمومی سازمان ملل حضور داشت، در اعتراض به سخنرانی نخس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده هند در اعتراض به عمران خان صحن مجمع عمومی را ترک کرد

نماینده هند در اعتراض به عمران خان صحن مجمع عمومی را ترک کرد