مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-27اقتصادي

بی خیال نرخ دلار! بازی با واکسن و حصر را بچسب!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه اعتماد جنجال عوام فریبانه دادن واکسن آنفلوآنزا را تیتر بزرگ خود کرده و سپس در تیتری دیگر از قول یکی از فعالان فتنه 88 مدعی شد، - یک روزنامه زنجیره ای تیتر های بزرگ صفحه اول خود را به جنجال واکسیناسیون مجلس و حصر ضد توسعه و مقایر حکمت است اختصاص داد، اما بدون این که خبری از آشفته بازار ارز در صفحه اول بدهد، در گوشه ای از صفحات داخلی نوشت که باید با دلار زیر 20 هزار تومان خداحافظی کنیم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه اعتماد جنجال عوام فریبانه دادن واکسن آنفلوآنزا را تیتر بزرگ خود کرده و سپس در تیتری دیگر از قول یکی از فعالان فتنه 88 مدعی شد، حصر ضد توسعه و مقایر حکمت در حکومت است.

اما متعرض این حقیقت نشده که سران فتنه سبز به عنوان بازیچه سرویس های جاسوسی بیگانه و برخی منافقین داخلی، ضمن گفتن دروغ بزرگ تقلب به مردم، کشور را به مدت 8 ماه به کام آشوب و بی ثباتی کشاندند و برخی از آن ها هم آدرس تحریم های فلج کننده را به دشمن دادند که 10 سال است کشور را درگیر کرده است.

در حقیقت خیانت این جماعت در حق جمهوریت و اسلامیت نظام، مستلزم مجازات های سنگین است که در اثر رأفت و اغماض نظام، اجرایی نشده و انجام حصر نیز صرفا برای جلوگیری از فتنه انگیزی جدید انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی خیال نرخ دلار! بازی با واکسن و حصر را بچسب!

بی خیال نرخ دلار! بازی با واکسن و حصر را بچسب!