مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-27سياسي

شهدای شاخص لرستان معرفی شوند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با تأکید بر اینکه متأسفانه شهدای شاخص استان آن طور که باید به جامعه معرفی نشده اند، گفت: استان ما 950 شهید دانش آموز دارد که خیلی از آن ها به لحاظ سنی به شهید فهمیده نزدیک هستند، - ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با تأکید بر اینکه متأسفانه شهدای شاخص استان آن طور که باید به جامعه معرفی نشده اند، گفت: استان ما 950 شهید دانش آموز دارد که خیلی از آن ها به لحاظ سنی به شهید فهمیده نزدیک هستند، اما تاکنون اقدامی برای معرفی آن ها انجام نشده است.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نقش تأثیرگذار رزمندگان لرستانی در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: لرستان جز اولین استان هایی بود که اقشار مختلف آن در میدان دفاع از میهن حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به حضور خودجوش رزمندگان لرستانی در هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: لرستان 108 دانشجو، 950 دانش آموز شهید داشته، ارتش، سپاه، هلال احمر، ادارات و… نیز دارای شهدای فراوانی هستند و همه اقشار استان درگیر بحث دفاع مقدس بودند.

رشیدی با اشاره به نقش رسانه ها در دفاع مقدس و بعد از آن، بیان کرد: رسانه ها و خبرنگاران حماسه های دفاع مقدس را به نحو مطلوبی به تصویر کشیدند و امروز نیز این راه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای شاخص لرستان معرفی شوند

شهدای شاخص لرستان معرفی شوند