مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-27دانش

ذاکری: 750 دانشجو متقاضی اسکان در خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت هستند


جبار علی ذاکری، رییس دانشگاه علم وصنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی گفت: - رییس دانشگاه علم وصنعت گفت: در حال حاضر 750 دانشجو متقاضی اسکان در خوابگاه برای سال تحصیلی جدید هستند.

جبار علی ذاکری، رییس دانشگاه علم وصنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در دوره آموزشی هستند، آموزش ها به صورت مجازی است و دانشجویانی که دوره آموزشی را به اتمام رسانده و به دوره پژوهشی رسیده اند، بسته به نیاز دانشجو و برای پروژه ها و پروپوزال به مدت دوماه می توانند از خوابگاه استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به تقاضایی که داریم اسکان خوابگاه را خواهیم داشت و تاکنون 750 متقاضی اسکان در خوابگاه داریم که برای تمامی این دانشجویان فضای اسکان فراهم شده است.

ذاکری خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در مرحله انجام تز دکتری هستند، اساتید تعیین خواهند کرد که دانشجو به چه میزان می تواند از خدمات خوابگاهی استفاده کند.

در حال حاضر اختیار را به دانشجو واگذار کردیم و هیچ اجباری به حضور دانشجو در دانشگاه نداریم، اما در صورتی که دانشجو بخواهد از امکانات خوابگاه استفاده کند، پذیرش خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکری: 750 دانشجو متقاضی اسکان در خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت هستند

ذاکری: 750 دانشجو متقاضی اسکان در خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت هستند