مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 19:052020-09-26سياسي

محدودیت های اسفند ماه دوباره به البرز برگشت


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تمامی محدودیت هایی که در موج اول شیوع کرونا داشتیم، فعلا به مدت یک هفته با موافقت ستاد ملی در البرز اعمال می کنیم.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تمامی محدودیت هایی که در موج اول شیوع کرونا داشتیم، فعلا به مدت یک هفته با موافقت ستاد ملی در البرز اعمال می کنیم.

عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که شامگاه شنبه پنجم مهرماه به صورت اضطراری برگزار شد، با بیان اینکه پنجم مهر ماه در تاریخ ایران اسلامی که منجر به شکست حصر آبادان شد، فراموش نمی شود، افزود: در این روز دلاور مردان کشورمان در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و حصر آبادان را شکستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: یاد و خاطره شهدا و ایثارگرانی که شجاعانه از کیان ایران اسلامی دفاع کردند، بویژه در جریان شکست حصر آبادان، گرامی باد.

شهبازی با اشاره به اینکه اکنون تمامی مسائل و دغدغه های کشور به صورت عیان و شفاف بیان می شود و مردم نیز مطالبات خود را صریح اعلام می کنند، گفت: سال های گذشته واکسن های مرغوب آنفلوآنزا به وفور در اخیر مردم قرار داشت ولی اکنون با حساسیت ویژه ای باید در ابتدا گروه های در معرض خطر بیشتر را برای تزریق واکسن در اولویت قرار داد چراکه در تامین این نیاز به دلیل تحریم ها محدودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های اسفند ماه دوباره به البرز برگشت

محدودیت های اسفند ماه دوباره به البرز برگشت