مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 18:152020-09-26سياسي

رزم حسینی: به اقتصاد درون زا ایمان و اعتقاد دارم/ وزارت صمت بنگاه سیاسی نیست


وزیر پیشنهادی صمت با تاکید بر اینکه این وزراتخانه تخصصی است و بنگاه سیاسی نیست، گفت: مبارزه با فساد، رانت خواری و ویژه خواری در اولویت قرار خواهد گرفت و امضاهای طلایی و بروکراسی محض اداری را حذف خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علیرضا رزم حسینی، وزیر پیشنهادی صمت با حضور در نشست مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح برنامه های خود، گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و درگیری با ویروس کرونا و تحریم ها برنامه ای را به مجلس ارائه کردیم که حاوی اسناد بالادستی، سند چشم انداز، برنامه ششم، سیاست های اقتصاد مقاومتی و سند راهبردی وزارت صمت است که به دلیل شرایط خاص کشور شاید تحقق آنها غیرممکن باشد، اما تلاش خواهیم کرد برنامه در شرایط خاص و عادی عملیاتی شود.

باید اقتدار به وزرات صمت بازگردد وی با تاکید بر اینکه وزارت صمت بی ثبات ترین دوران تاریخی خود را می گذراند، افزود: اولین گام ما تمرکز بر رفع مشکلات داخلی وزارتخانه است و باید اقتدار به آن بازگردد زیرا در حال حاضر اقتدار مناسب را ندارد و هرکس تکالیفی را به وزارتخانه می دهد که بار سنگینی بر آن تحمیل شده است.

وزارت صمت تخصصی است، بنگاه سیاسی نیست رزم حسینی یادآور شد: طی دو روز گذشته نشستی را با سرپرست و معاونان وزارتخانه برگزار کردیم و در جریان امور و مشکلات قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی: به اقتصاد درون زا ایمان و اعتقاد دارم/ وزارت صمت بنگاه سیاسی نیست

رزم حسینی: به اقتصاد درون زا ایمان و اعتقاد دارم/ وزارت صمت بنگاه سیاسی نیست